en ole ehtinyt oikein kirjoittaa sen jalkeen kun tultiin kotiin johannesburgista sunnuntaina. reissu oli hieno, ja siita kerron myohemmin lisaa, kunhan jossain valissa saan aikaa, mutta tama piti jakaa saman tien.

herasin tana aamuna puoli kahdeksan ja nousin ylos. yleensa mun lappari on aina kaapissa joka on lukossa kun lahden huoneesta. no talla kertaa ajattelin etta kayn vain nopeasti vessassa ja olin viela niin tyhma etta en ottanu avaimia mukaan ja laittanu ovea lukkoon vaan jatin sen pikkusen raolleen ja kavin vessassa. aikaa kului noin kome minuuttia kun tulin takaisin ja tajusin etta tietokone on tiessaaan. samoin puhelimen laturi, mika oli mun mielesta aika kasittamatonta.

myos toisen kamppiksen huoneesta oli viety sen puhelin. kysyin etta mita on tapahtunu ja onko ne nahny jonkun. no sitten toinen kamppis sanoi etta joku koputti aamulla oveen ja se meni kysymaan etta mika on niin se oli sanonu olevansa minun joku tuttu (oli tienny mut nimelta!!) ja sitten mun kamppis paasti sen sisaan. se jai odottaan mun huoneen ulkopuolelle ja mukamas soitti mulle etta tulisin avaamaan. sitten herasin kai siina vaiheessa ja tulin huoneesta pois, en nahny koko kaveria. se oli ehka sen mun toisen kamppiksen huoneeessa siina vaiheessa polliin sita kannykkaa. kun tulin vessasta se oli jo haipyny. \

ottaa niin paljon paahan etta en voi kuvailla. mentiin securityyn ja tehtiin ilmoitus ja nyt sitten lahetaan viela poliisiasemalle. eipa silla paljon valia, ei taqalla kuulemma ikina mikaan palaudu jos on kerran varastettu. mutta kylla mua niin paljon harmittaa etta ei oikein mikaan auta. itkua yritin mutta siitakin tuli vaan artyny olo.

ja se ottaa niin paljon paahan ettei mulla oo ikina ollu kumpaakaan. ja ostin ne tata varten. ja siina sde meni 500 euroa kankkulan kaivoon.

todella surkea kaisa.