hei!

nyt se alko. kirjotin talla viikolla 40 sivua esseeta, jumalautsi! oon ihan hullu. huomenaamulla lahto reissuun klo 05 ja sitten mennaan viikko ja kuulkaa kun on elefanttia ja kirahvia ja alligaattoria ja koskenlaskua ja melontaa ja benjihyppya (jota en ehka uskalla teha mutta ois sairaan siistia jos uskaltaisin!!) ja niin pain pois.

oon pikkusen innoissani. ja mari, musta on maailman ihaninta kun aina kommentoit tanne, se on mulle tosi tarkeeta <3 ja mulla on ikava teita monia ihmisia (paits ei pekkaa)! ja olen onnellinen kun saan olla taalla. ja saan tulla sitten takasin. hyvaa viikkoa kaikille, palaan monta kokemusta rikkaampana koneen aareen. :)

ps. sain suomesta ekan postin, se oli kirje saaralta ja siina oli muilta kesislaisilta aika mielenkiintosta tavaraa myos, ja se oli parasta ehka ikina! ainakin parasta taalla. kiitos siitta ihan hulluna. istuin ja luin niita uuestaan ja uuestaan ja nieleskelin kyyneleita. mutta ne oli hyvia kyyneleita.

 

hey!

ok, its here- mid-term break!! i wrote around 40 pages for my assignments this weeek, im mental! tomorrow morning we leave at 05 to go to game reserves and we'll meet elephants, giraffs, crocodiles, go rafdting, canoing, bungee jumping (i dont know if i dear but i hope so..) and so on!

im so excited. and i miss you, and im happy to be here, and happy to go back when its time for that. and ill write some more after next week with a lot of new experiences!